bombcollar replied to your post:

Oh man i definitely do but I can’t get them til I’m home from work.

AAAH THATS OKAY!! THANK U ANGEL I WOUKD REALLY APPRECIATW IT ;;;


HI DOES ANYBODY HAVE ANY ROCK N ROLL SHIRTS FOR ANIMAL CROSSING THEY COULD LOAN ME FOR GRACIES???? Yells pls;;;;

I can come to you and grab it and leave or you can come to my town and leave as soon as u drop it!!

My friend code is on martinfinnegan.tumblr.com/3ds!!!!!


I T  B E G I N SAdd me on snapchat: yungsplicer!!!

I T B E G I N S

Add me on snapchat: yungsplicer!!!


nijimei:

cherucat:

straight people are so weird wtf like heres a drawing of two animals in love but one has eyelashes so you know these are Straight Animals

image




What do I think love is?


hestheoriginal:

"Which is annoying."

hestheoriginal:

"Which is annoying."


imgonnamakeachange:

schweiber:

cutiebum:

Write in my ask how you’d describe me to somebody who’s never met me

excuse me we all love this shit cmon

Plz


alex-turrner:

”if you’re ill why are you on the computer” 
image


GIVE ME A SERIES AND I’LL TELL YOU:

director-hill:

byronicmooch:

❤ male:
❤ female:
✖ least favorite:
✔ who resembles me:
❤ most attractive:
❤ three more characters that i like:

Do it!




yesthisisminish:

Ruto - Hyrule Warriors




1. Your skin may never be perfect, and that’s okay.

2. Life is too short not to have the underwear, the coffee, and the haircut you want.

3. Everyone (including your family, your coworkers, and your best friend) will talk about you behind your back, and you’ll talk about them too. It doesn’t mean you don’t love each other.

4. It’s okay to spend money on things that make you happy.

5. Sometimes without fault or reason, relationships deteriorate. It will happen when you’re six, it will happen when you’re sixty. That’s life.

— Five things I am trying very hard to accept  (via scribbledwings)


tap water bad for your health

andrejpejicjimmyvegafanfic:

boosiehussein:

now apjvff you know i love you but i gotta see some receipts for this one

the chemical

©